Mitt Allt

Alla inlägg under mars 2012

Av Tarja Holstikko - 17 mars 2012 15:44

Skulle haft myskväll med gubben igår,vi laddade med grillat o vin,o kladdkaka..hmm sen kl 20 var vi hur trötta som helst,så det blev sängen redan då!, trötta eller..ha ha vilken fredag. Nowalie har fått hosta,men den är inte så farlig än,hoppas verkligen att den inte blir värre.. idag så fick Towa följa med sin kusin till bli o bada,så jag och dom andra prinsessorna drog in till stan till McDonalds o käkade lite,sen passade vi på att köpa lördags godis. Idag ska lilla mois sova över här,både Towa och Mathilda bråkar redan i vilken säng hon ska sova i.får väl Lotta om det:) Kram o ha en bra lördag,nu e det lite mattajm för lilla N

Av Tarja Holstikko - 16 mars 2012 12:52

Tiden går fort... idag skulle min älskade storasyster fyllt 35år,kommer i håg förra året att jag skrev. här i bloggen på hennes födelsedag..som sagt så rinner tiden iväg.Du e saknad min änglasyster! saknar dig sååå i lav y always!Var förbi hos min mamma o pappa på fm, jag och Nowalie, men hon var inte riktigt nöjd,lilla stumpan.. så jag fick ta upp henne i knät..så rörde jag till lite på knäna och log mot henne, helt underbart ögonblick...lilla Nowalie skrattade för första gången,,hur härligt var inte det :) och så var det på just denna dag!? hmm vilket under... kommer ju aldrig glömma hennes första skratt nu..kanske va min syster som fick henne att skratta,,?? det är ju hennes födelsedag...GRATTIS ÄN EN GÅNG ÄNGLASYSTER!! älskar dig!// Tarja

Av Tarja Holstikko - 8 mars 2012 18:26

Grr skrev nyss ett inlägg som försvann jädrans skit oxå! Matas hosta har blivit värre nu på em..skär i mamma hjärtat att höra hur ont det måste göra..hoppas hon blir frisk snart!Mela var för bi här vid lunch,hon kom med ett försenat födelsedagspaket åt mig från henne o mirre..Goa ni är tjejer! Spå glad jag blev..fick en bok och inte vilken som helst,det var lejas cupkaces recept bok tjohoo nu lär jag baka nån dag!,Så nu i kväll ska jag nog lusläsa i den!.Fixade ihop två limpor åt mannen min,blev en egen variant igen o smarriga blev dom :) Ideligen ska jag till sys o dricka lite vuxendricka,skönt att umgås med lite folk..har redan problem över vad jag ska ha för kläder på mig...ha ha som vanligt när det gäller mig! Kommer snart att få mina sommarkommun på posten äå ett par svarta jeans o några toppar på det:) o jag som inte skulle handla.. Men jag behöver nåt nytt.. Nä nu måste jag ta hand om mina fina! Natti natti/ kram på ER

Av Tarja Holstikko - 7 mars 2012 08:41

Har absolut inte haft nå ork att skriva här på ett tag,men så kan det va! Sportlovet var underbart! Skönt att min "man" var hemma med oss.Fullt upp denna vecka var det. Har hunnit fixa till kontoret,nu e det bara att vänta i ett x antal mån så vi får sätta in golv. Passade oxå på att fixa ett fönster med hönsnät osv.Växa sängen har jag inte börjat med än,men jag ska..Tiden går väldigt fort just nu.Nowali blev 3 mån igår, imåndags fick hon sina första sprutor..stackars liten vad ledsen hon blev.5992 g vägde hon och var 58cm lång.Fysjutton vilken träningsverk jag har...rump o magen..ja låren oxå..väldigt effektivt med hemma träning! Så idag blir det ett till pass..tack till dig mirre som rek Olga rönnbergs blogg..Mathilda och Towa är i skolan/ dagis.Maya hade feber i morse så har hon fått hosta..runt runt runt går det dessa eländiga baciller....visst ja det blev en promenad i går em med Nowalie så skönt var det,men det kändes i benen efter träningspasset!..nu lär jag slumpa i mig lite kaffe.... Bye Bye! /Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards