Mitt Allt

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Sportlov

Av Tarja Holstikko - 29 februari 2012 05:02

Passar väl på att blogga nu när jag inte kan sova..Nowalie har en massa snor i näsan som spökar..så vi gick upp o la oss i soffan kl 01...så hon har hållit på o bökat fram o tillbax..skulle ha varit väldigt skönt om snoret åkt ut,nu åker den bara kana i hennes näsa o hals..massa rossel..skit snor...


Denna sportlovsvecka ser såg ut så här:


Lördag: skulle ha varit o badat/lekt på sportys..men blev storhandling på citygross med Mathilda,svärmor o Nowalie..sen en massa godis o mys

Söndag:typ vad gjorde vi då?? inte en susning?! bra minne va?!

Måndag: Vi var nog o hälsa på Tommy o malin..visst ja Towa sov där från sön-mån så vi tog med henne hem..sen var det nog bara en tråk dag..jo själv var jag helt slut o trött

Tisdag: Towa o stefan åkte slalom,jag o småttingarna passade på att åka till mummo o muffa på lite besök,sen fick tjejorna sova ute i vagnen o jag njöt av solen..vilket underbart väder..På em tog Jag med mig Mathilda och hennes kompis Jonna på lite film o mat inne i stan,,,min lilla tjej har blivit stor,,hmm tiden går fort..Iallafall hade vi det jättekul! helt nderbart för mig att komma bort lite från vardagen..


Onsdag: In till skönhetsverkstan och skaffa lite hål i öronen på en viss tildis

Torsdag: Åka till myckelby bygdegård på lite keramik målning ,med Mathilda,Towa o svärmor

Fredag: inget planerat ännu

Lördag: inget planerat ännu

Söndag: inget planerat ännu

 så vi får se vad som händer dessa andra dagar...måste nog försöka sova nu  så jag orkar med dagen..

kram kram o go natt eller morgon






 
 
Ingen bild

sis

29 februari 2012 06:01

låter som om ni har fullt upp. hälsa alla mosters älsklingar från mej..

Tarja Holstikko

7 mars 2012 08:41

Japp Japp fullt upp hade vi! Älskar dig sis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Holstikko - 28 september 2014 17:44

Hallå! Super länge sen jag skrev. Men man måste vilja oxå.. För att jag skriver idag är att jag är såå frustrerad arg osv. Jag är hjälplös. Vad i herrans namn skall jag göra? En av mina döttrar mår så himla dåligt, och det är pga skolan, eller sko...

Av Tarja Holstikko - 19 oktober 2013 22:48

Jag har inget att hymla om, har en längre tid mått väldigt dåligt, min elaka kompis depression har varit väldigt tajt med mig, men nu just nu känns det bättre, arg o ledsen känslor har jag upplevt, men dom bästa härligaste känslorna har jag begravt d...

Av Tarja Holstikko - 2 augusti 2013 08:58

Jag ser, jag hör jag vet, jag är död Jag vet att jag älskar Jag vet hur man älskar Jag är fånge i min egen kropp Jag vill ut! ut i det fria Jag vill känna Känna allt jag en gång känt! Jag lever, fast allt är dött Låt mig än en gång få känna ...

Av Tarja Holstikko - 12 juli 2013 08:57

Hej igen! typ hundra år sen jag skrev. Har absolut inte velat gjort det heller. Inte funnits tid ork motivation till det heller. helt enkelt så har jag inte mått så bra.. Men nu tror jag att det är på väg åt rätt håll. Just nu sitter jag och äter f...

Av Tarja Holstikko - 5 april 2013 05:29

Sitter just ju och tar en kopp kaffe på jobbet! Trött de va jag är ;) Men nu e det ju fredag, så imorgon får jag sova. Fick mina mörkblå gstar jeans igår, tack o lov att dom passade :) Ikväll blir det att ha dom på sig,,& kanske min vita skjorta...

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards