Mitt Allt

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Tarja Holstikko - 31 januari 2012 18:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tarja Holstikko - 31 januari 2012 15:44

Finner inga ord,vad jag nyss fått veta,visst hade man sina aningar...gråter....drabbar så himla många.....är inte alls stolt att vara finsk nu...jäkla finnar som bestämmer! Varför just långshyttan?.Väldigt tungt just nu....

Av Tarja Holstikko - 31 januari 2012 10:03

Tänkte lägga in lite bilder på kontors renoveringen.




     

Vårat hus är ju byggt på en gammal ladugård,och det syns väl här. Gubben har börjat gjuta golv .Som ni ser så är det mycket att göra,men det kommer nog att bli bra! Vita väggar blir det iallafall. Och taket kommer jag kanske låta vara som den är.Lite charmigt med plankor som målarfärgen har lossnat på,återstår att se sen om det blir så eller inte. Kommer att lägga ut bilder på "kontoret" när det händer lite grejer där.


Nowalie har sovit hela natten utan att äta,helt otroligt,men hon har tappat nappen stup i ett. Min sömn har inte varit så bra, har väldigt ont i svanskotan fortfarande,men förhoppningsvis så försvinner det snart. Vi skulle ha varit till barncafet idag ,men Towa o Maya har fått feber, så nu sitter vi här,jag framför datorn o tjejorna leker med lera,så då vet jag att jag kommer få dammsuga igen.. men det är sånt som man får räkna med.


I slutet av Mars så kommer det att komma en grej, och är såå himla glad över det,Synd bara att jag måste vänta så länge.Men den som väntar på något gott.........


         

Här är alla mina underbara troll..Mamma älskar er mest av allt!!


Kram // Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards