Mitt Allt

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Tarja Holstikko - 30 januari 2012 10:03

Morgonen blev helt kaotiskt..trött o grinig Mathilda osv. o jag har ondare i svanskotan idag,eller jag tror iallafall det är den som fått en smäll.Nowalie är fortfarande förkyld,så var uppe några tim i natt.Har liksom inte så mycket tålamod just nu,,men men thats life.skulle ha tagit hand om tvätten,men så klart kom det annat ivägen..renoveringen av kontorsrummet, det blev mer att göra än vi först trodde,, som vanligt då..


Har länge velat haft en typ av assistent ,men inte riktigt vetat vilken av dessa alla maskiner jag skulle velat haft.Bakar mycket bröd till gubben och så då skulle jag behövt en kraftfull maskin,sopm klarar av stora satser!! och för en tid se hittade jag denna!

 

Fiin va? Denna produkt har fått bra recensioner.. jag hoppas snart kunna få en sådan här till mitt kök 

Gubben blir nog glad av att kunna få en massa gott bröd

kram kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards