Mitt Allt

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Tarja Holstikko - 24 januari 2012 19:18

vi stressade på oss alla kläder,och just när vi satt i bilen på väg till barn cafet så ringde mikaela och meddelade att den var stängd pga sjukdom..hmm va sur jag blev.

Men snälla mikaela bjöd hem oss till sig, så vi åkte dit i stället.Malin och Amanda var oxå där. Vi hade jättetrevligt och barnen lekte huur snällt som helst.Våran fm har iallafall varit ur bra!!!                                            
    Verkligen skönt att träffa andra vuxna,tack till er sköna vänner      Imorgon så blir det gymmet på em,Mathilda ska på gympa,så då ska jag passa på att träna igen.Såg att det skulle vara prova på zumba på söndag,det skulle vara jättekul,så jag tror jag ska dit.

Här är Nowalie nybadad,med pyjamasen hon fick av fam halvarsson

   


Och detta kallar jag syskon kärlek

   


nu måste jag ta hand om alla det mina!

kram kram


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards