Mitt Allt

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Tarja Holstikko - 17 januari 2012 18:48

Tog tag i kragen,o stack på en promenad/ jogging vända runt sjön..tycker det är väldigt läskigt att gå när det är mörkt,men det gick ju bra o här sitter jag nu helskinnad:) Hann till kyrkan i förmiddags o härligt var det att träffa Goa folk igen..så nästa tisdag blir det igen,men då tar jag med mig Towa o Maya oxå!När gubben kom hem från Avesta hade han köpt med vin,som han tyckte vi skulle smutta på ikväll,,men han visste ju inte att jag inte gillar rödvin,,men men jag får väl ta en klunk...Nowalie fortsätter att växa på ca 4800g o 54cm. Stoort tjejen. Magdropparna verkar funka nu e det andra dagen hon e lugn,så skönt att bara behöva vakna 1 gång på natten..hoppas det håller i sig.Undra om man skulle ta och gå till gymmet i morgon fm... Eller torsdag...eller Nehenia nu lägga Towa sen läxa med mathilda sen mys med gubbsKram till ER Goa människor..

Av Tarja Holstikko - 17 januari 2012 06:47

Jag o mela fixade gympolett igår,så nu e det bara att köra igång o bli stark...gubben fick oxå ett..så nu jäklar..Idag så tänkte jag åka till kyrkis o va lite social, så hoppas det kommer folk dit.Måste bara säga att tjejernas kusin Amanda är för härlig,lilla pladderfia..så kul att vara där o hälsa på,, kram till ER.Nä nu måste jag väcka tjejer ,så vi hinner i tid till skola/dagisKram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards