Mitt Allt

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Tarja Holstikko - 31 december 2011 21:00

Nu är det inte många timmar tills det nya året...Årets sista dag började med lite skridsko åkning på sjön,sys o mois kom oxå förbi .Så Tjejorna blev nöjda o glada,o gubben med,,lite pimpling blev det oxå,tror Towa fick 3 abborrar.Middagen för mig o älsklingen blev ugnsbakad potatis , skagenröra o sallad.Efterätt hallon panacotta o aftereight panacotta mumsigt värre.Efter maten blev det lite rymdraketer, väldigt uppskattat av Maya ,hon och jag satt inne och tittade på när dom större av gänget var ute med pappsen o tände på raketerna.Boom boom härmade lilla Maya , och överlycklig var hon:) trodde inte att hon skulle bli så glad.Just nu sitter jag i fotöljen med Nowalie som är väldigt knölig i dag, dom andra sitter och spelar spel.Så vi får se om jag är vaken vid tolvslaget, det återstår att se.GOtt nytt år på ER allesammans!Kram tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards