Mitt Allt

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Tarja Holstikko - 29 december 2011 20:59

Åren bara går och går,Fort som attans försvinner dom.Så man måste ta vara på tiden,du kan ju inte få tillbaka den.Idag så blev det filmkväll med Mikaela, skönt med lite sällskap, sånt händer inte så ofta här.. Så vi får ta om det oftare.Lilla Nowalie är lite krånglig i bland,så lilla jag är lite trött..Lill tjejen gillar att åka vagn o det är ju skönt att ta en promenad med henne,då sover hon iallafall skönt..Men jag får fortfarande känningar av foglossningen,men jag vet ju att det snart försvinner.längtar nu tills jag kan börja träna,ska fi ca gymkortet nån dag,sen är det bara att köra på..3kg har jag kvar av graviditeten ,,och det känns sköntMen nu under jul har man känns att det blivit slarvigt med allt,men nu e det bara att ta nya tag.Julen firade vi hos mor o far,, vi är provat vara hos oss osv.. Men känns inte riktigt som jul då,men i år var det som det skulle.Jag hade visst varit lite snäller, fick presentkort på hm, en röd everest jacka (av min älskling) fina sten hjärtan o lite annat.:)Tjejorna fick en hel del dom med, alla flickorna fick en varsin "onepice" så nu kan dom klä sig lika,mina princessor.Gubbs fick parfym o pyjamas o en tröja av oss.. Nästan halva priset på parfym när man beställer från nätet,så det rek jag.Nu orkar jag inte skriva mer,, och inga bilder kan jag ladda upp,vet ej hur man gör med denna grej ..kan man göra det från en iPad.?? Någon som vet?Kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards