Mitt Allt

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Tarja Holstikko - 1 december 2011 11:31

                                                  
                       

Glömde denna bild på hela skaran.

Av Tarja Holstikko - 1 december 2011 10:24



  GÅrdagen bestod av lite papparkaksbak.Alla tjejorna fick vara med på ett varsitt hörn,Tror lilla Maya hade förvandlat sig till ett spöke,såå vit var hon =)..KUl verkade alla ha iallafall.



1dec

Morgonen började med julkalendern,och så klart så skulle tjejorna öppna första luckan.Så nu e det choklad ända tills 24dec.Mummsigt värre =)


Idag är dom små hemma,så det är en massa kul på g,iallafall nu på fm när jag mår bra,rita har dom hunnit tittat på en julsaga,och nu sitter vi med lera i högsta hugg,synd bara att jag hann dammsuga före,för nu har Maya kastat en massa lera på golvet,rackarns busunge det där.

Idag är det ju torsdag,så här blir det ärtsoppa,till lunch o middag,men till middagen får vi lyxa till lite med efterätt,ungspannkaka,.Nu vill jag ha snö,det är ju så grått o trist ute.Tänk va härligt att vakna tidigt på morgonen tända ett ljus,äta frukost o titta ut i det kalla vinterlandskapet,åå det är julkänsla..hoppas det vita kommer snart.

Nu i några nätter har jag fått sovit skönt,eller skönare.och det tackar jag för.Ingen bebis här än,Så den kommer på Tisadg,helt otroligt då blir vi stora familjen,Barn dom är ju bara så goa 




 

                     


Kram: Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards