Mitt Allt

Alla inlägg under november 2011

Av Tarja Holstikko - 5 november 2011 14:09

NU så är det slut på kalasande på ett tag,nästa tar vi den 26-27 nov då är det syrrans tur,Det har verkligen tagit på mina krafter. Idag blev det bak av glutenfria frallor med solrosfrön och några med Musli,Detta gillades skarpt hemma,och bra var väl det =)


Fick så jädrans ont under bröstet i mitten o bak i ryggen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen,det onda resulterade i att jag oxå fick onda sammandragningar,så det var bara gå o lägga sig i soffan och hitta en bra ställning o hoppas att det skulle ge med sig,,undra vad det var?? HMM..MEN DET GICK ÖVER efetr ett tag. tack o lov. tror nog att brödet blev bra för då fick dom jäsa ännu längre när jag låg där..så lite positivt kanske det va.Den där skit orkeslösheten har verkligen kommit tillbaks såå arg jag blir..hinner liksom inte glädjas att vi ska ha enn underbart barn till,vill bara att detta ska ha ett slut,så man får bli en människa igen. Men snart..oj 1mån kvar..sen ni så kommer bebben.På onsadag så ska jag på reheb möte på jobbet,undra om dom ska sätta in mig i nåt arbete..o direkt efter blir det  att åka in till stan till barnmorskan..Hoppas att jag får må bra då när det är fullt upp.

Slängde i en tvätt med bebis kläder ååå fyy vad mycket jag har..hoppas bara nu att det är en tjej som kommer o inte en grabb, då blir det rosa kläder till honom. Nä nu ska det vilas lite mer! Ha en härlig lördag allesammans o kram  


Av Tarja Holstikko - 2 november 2011 17:41

Grattis pappa på 60årsdagen!!!


Idag så blev min pappa 60 år..hoppas du fick en bra födelsedag,trotts att det oxå är en sorgens dag.19år sedan min storasyster gick bort i hjärntumör.Åren går verkligen fort,livet går vidare trotts jobbiga minnen och stooor saknad efter syster! Men jag har fått mycket gott i livet har ju 3 underbara små töser och en till på väg..

Här är en bild på familjen,men lillebror Tim fanns inte då

 

Jag till vänster i pappas knä,Tuija till höger, Mamma och Tiina i hennes knä...

 Ialla fall ännu en gång ett stoort Grattis älskade pappa på din dag!!


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards