Mitt Allt

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Tarja Holstikko - 27 november 2011 17:56

Gårdagen blev lyckad,Trevligt sällskap underbart god mat,kan det bli bättre??

Som sagt firade vi Tiina som blivit 30 år

Blev "vuxenparty" hos mirre,sedan tog vi vårt pick o pack och åkte till en o en halv och avnjöt en helt underbart god middag.

Efter middagen åkte vi hem till Långshyttan där nästan alla fortsatte att fira Tiina med lite party och en sväng till sen senare in till stan,.Men jag fortsatte hemåt till min fam.

SÅ tjejer vi får ta och införa middagsbjudningar,när jag fått bebis o julen o allt varit!,Och så måste vi ta en bastukväll nån dag hemma hos mig,men vi väntar tills det kommit snö =)Tack till mela.mirre tiina och ann-sofie för en trevlig kväll  

Detta måste vi göra om fler ggr




Det var gårdagen det!



Idag så blev det fika hos Tiina,hon fick sin leopard "onepice" av oss,men den var tyvärr för stor,så det var bara att beställa en mindre..men då passade jag på att ta den större=) hi hi



Min helg har varit underbar!


En liten påminnelse till "riktiga vänner"


 


Det finns tyvärr för få av dessa vänner.

Ta vara på dom som ni har.!!

Tyvärr är avundsjuka,det största som förstör mellan en "vän"

Men var det då en sann "vän" ??.


Kram:

Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards