Mitt Allt

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Tarja Holstikko - 23 november 2011 08:35

Nu sitter man här med en kopp ljuvlig kaffe,och se på när sotarn jobbar.Så skönt att bara ta det lungt,Tjejorna har jag skickat i väg på dagis/skola så idag är det bara min dag.Tänkte åka till mor o far o förtsätta göra klart spjälskyddet,så den är klar tills bebisen kommer.Igår så var det sista gången jag var hos bm,oj vad tiden går.Men jag skulle helst av allt slippa detta nu,inatt så sov jag som en kråka igen onda sammandragningar,Ville inte ta brickanyl,blev ju hur dålig av dom som helst..Nu klagar jag mycket men det är som det är,Sendrag har jag fått som attans i benen på nätterna så nu måste jag ha värmedynan vid fötterna oxå..Hoppas dom här veckorna går fort..


Igår så tog jag och beställde julgardiner på jotex,så slank det med en rund ryamatta oxå! har ju börjat frysa så inni bomben om fötterna,,kanske skulle ha varit billigare att köpa ett par tofflor..men sådana får jag väl oxå inhandla.. Nu tror jag det är bara till Mathildas rum det fattas gardiner och så måste jag hitta 2par röda julstjänor på fot..men vart vet jag ej

  Typ nåt sånt här,det ska vara till köket,för gardinerna där blir vita.


KRAM: Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards