Mitt Allt

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Tarja Holstikko - 19 november 2011 21:54

Ååå blir tokig,kryper i kroppen,värk i benen..vad är det som händer??denna tid på dygnet ska jag va hur trött som helst,men inte nu,,hmm vill sova men kan inte,,oroliga kropp..Vad arg jag blir..


Fick iallafall ett bra besked, tidigare idag,skönt! nu slipper jag oroa mig.

Nästa helg är det meningen att vi ska fira sys på hennes 30årsdag,får se om jag kan va med..hoppas hoppas..


Nu kom nog gubben hem så hejppa hej, ha en bra fortsättning på lördagen!

Av Tarja Holstikko - 19 november 2011 19:40

Nu så är det lördag,blev en sväng till hedemora,handla present till Stina som blev 2år.Grattis gullunge...     Sen for vi till garpenbergs Herrgård på julmarknad,,hmm ingen hit det där inte.Köpte iallafall en rökt lax,,dom är ju bara såå goda.Sen 2 st hjärtan jag ska ha i fönstrena.... så lite shopping blev det..Nu får lillan komma tilll världen så jag slipper detta med sammandragningar osv..Tiina o Mela kom förbi på en fika,,alltid kul med lite vuxen prat,Tack för ni kom förbi,det är ju så tråkigt hemma.Bjöd mela på lungo kaffe..vet ej om hon gillade det,men Jag själv tycker om smakerna...Fick ett medelande på facebook,som nu oroar mig..Hoppas hoppas det inte är något med  det! du finns i mina tankar hela tiden!! kram kram..Håller tummarna.... Jo i natt var jag o pysslade från kl 02.30-04.00 hade ond onda sammandragningar,så jag kunde inte sova,trodde att snart så var det på g..men inte då. idag bara haft några,,så vi får se inatt hur det är.Och så har jag blivit förkyld,,fattas ju bara det,tröök..fortsätter min lördag kväll här i soffan med värmedynan, så får vi se vad morgondagen kommer med.


Kram: Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards