Mitt Allt

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Tarja Holstikko - 28 oktober 2011 21:01

Lite foton på oss tjejor..


              Lovar att det kommer en ny magbild på bebisen någon dag,det var ju ett tag sen sist.

Nu sitter jag här själv efter att vi haft fredagsmys med godmat, godis,snacks..och film.Arthur och minimojerna3..Go gubben blev trött så han tog tjejorna och gick o la sig..själv sitter jag ju här o bloggar.Lite skönt att få vara i fred ibland,men jag skulle oxå behöva gå och lägga mig o vila upp mig,Hmm snart...

Nu vill jag att det blir den 6dec,så jag får börja må bra och att jag inte behöver känna mig som en gammal stel otymplig tant,tycker jag kännt så FÖRUT så jag vill helst slippa det,Men 10kg mer är ju mycket,,hoppas dom rinner av en fort,,så man får bli smidig igen =) jobbigt är det när jag ska sova,kan ju inte ligga på rygg då börjar jag må dåligt( tydligen att det trycker på stora kroppspulsådern) o på magen ha ha det kan man ju glömma,och på höger sida så gillar bebben inte det då får jag en massa sparkar osv..så vänster sida är bäst,men jobbigt att ligga så långa stunder..ha ha nu har jag klagat igen, =) måste ju kunna klaga av mig ibland ..vill inte låta mina barn o gubbe få höra allt hur man mår.


Hoppas ni alla har det bäst nu i höstmörkret!

Kram:Tarja

          

Av Tarja Holstikko - 28 oktober 2011 09:42

Efter att få ha vilat o sovit på fm,begav vi oss till aqua nova och badade lite,Blev inte bad såå länge,men det räckte gott o väl för mig.Visst var det jobbigt ,men underbart att få se tjejorna njuta.Maya var som en fisk i vattnet =) Efter det blev det mat/fika på kupolen.Och så klart lite shopping.Köpte 3 små mössor till bebis o strumpor =) så lite känns det att det är dags snart.Så köpte jag liteglans åt mitt hår!! och måste verkligen berömma denna produkt, kanon bra grejor.När vi väl kommit hem så fick jag sota för denna dag! men det var det värt!! Gubben var och kollade laslistan på jobbet! och visst var det som jag anade sommarjobben 05-06 fattades,så nu e det bara att börja leta papper igen,,,o trist som attans är det!. NU måste jag börja baka ut bullarna ,degen har snart jäst klart..Det är ju faktiskt så att Mathilda fyller 9år på måndag,och hon älskade mina bullar,så klart att jag måste baka då! men det blir inte lika mycket bak nu,för det orkar inte lilla Tarja med!.


    Skulle ha satt in bilderna på mina andra små,men datorn verkar hamnat i segläge.. =( KRAM

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards