Mitt Allt

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Tarja Holstikko - 25 oktober 2011 07:30

Då så..bebisen mår bra,växer precis som hon ska.Jätteskönt att veta! Och så fick jag snitt tiden. Den 6 dec blir det,ska läggas in den 5dec..det börjar bli verkligt nu. Min mamma var med till falun igår,så hon fick oxå se lillprinsessan på ultraljud,tror hon blev glad =) Nu så växer ju bebisen mycket,och det är det jag känner av, när jag blir såå dålig.så jag måste typ ha nåt att äta hela tiden känns det som,för att hålla allt i shackt.Dom senaste dagarna så har sammandragningarna blivit jobbiga igen...tröök...Nåt som jag tycker är heelt otroligt är att sparkarna verkligen syns o känns hur bra som helst.Igår så höll hon på hela kvällen när jag försökte sova,,ont gör det,men mysigt samtidigt,får ju känna lite på hennes små fötter.Nu längtar jag tills vi får träffa denna underbara varelse,.Visst är jag rädd,hur allt ska gå..mendet visar sig då.


Mina tankar går till dig Mikaela, hoppas dom hittar det som orsakar din smärta,så du får åka hem till din familj,och njuta av tiden som är kvar tills din plupp ska ut i världen. Håller tummana för dig! Massor av styrkekramar  

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards