Mitt Allt

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Tarja Holstikko - 22 oktober 2011 18:06

Börjar med det tråkiga... som alla redan hört är det uppsägningar på jobbet..väldigt förväntat.Tur att dom inte la ner hela fabriken..visst känns det,men man kan inte göra så mycket åt situationen.tyvärr..Idag har vi varit och firat Mickis som blev 16år, trevligt att träffa alla igen,Trodde jag inte skulle kunna följa med för jag mådde fruktansvärt nån timme innan..Skakningar, yrsel,tappade kraften helt..blev kokhet..sen iskall..efter attaken så var jag helt utslagen ett bra tag efter,,och fortfarande så är jag väldigt trött.Men jag hittade ork iallafall att kunna ta mig dit..Men nu e magen kass,bebeimagen...måste ta det lungt,resten av kvällen..Så det blir bara mackor till kvällsmål.På måndag ska jag till falun på tillväxtultraljus,och sen får jag veta när snittet ska bli..hoppas allt är bra osv..magen det har växt,så nu är det svårt att få på sig vinterjackan,,nu går det verkligen undan..Nu blir det mackor o lite film pops pingviner eller vad den heter! ha en bra lördag allihop, så sköt om er!! och ni som är drabbade av varslen på jobbet,,oroa er inte för mycket,vi kan inte göra så mycket åt detta! vi får bara hoppas att det blir bättre tider fort !! Extra kram till er!!


// Tarja



Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards