Mitt Allt

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Tarja Holstikko - 8 oktober 2011 10:46

Det kan man lungt påstå att det är här hemma.Försöker få iordning på Mayas nya rum,men är man svag klen o har en ischias nerv i kläm då ni är det inte lätt.Samtidigt som jag håller på i hennes rum kom jag på att jag måste möblera om vårat sovrum.Ha ha jag är ju hel knasig,det kallas nog "boa" känner igen detta syndrom från tidigare graviditeter...Men nu ligger jag här i sängen som ligger tvärs över rummet o är slut i kroppen,,blev darrig osv,,bara att lägga sig ner..Ja det blev en sväng till ikea med mor o Maya igår,handlade en expedit hylla till hennes rum,o korgarna till.och så en massa annat smått ogott,som gör hemmet mysigare.Jobbigt det där med att handla,,det var i går nerven började spöka..grrr o foglossningen blir värre grrr nu måste allt skit ta slut... Ja ja Maya hon fick 39,5graders feber igår så hon är en liten sjukling.. Lite mer vilning nu o sen försöka fixa iordning allt!! Önskar er alla en underbarlördag!! KRAM // Tarja                                              

                                                  
    

                                                  
 

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards