Mitt Allt

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Tarja Holstikko - 6 oktober 2011 09:26

Är hur trött som helst,jobbigt på nätterna när man har ont och så vidare..inte nog med det har lilla underbara Maya trökat inatt,vet ej om hon håller på att bli sjuk. Iallafall så gick besöket hos specmödravården bra,,mina sammandragningar har inte påverkat,livmodern ,,o det var ju jätteskönt att höra..Så vila var ordinationen...På vägen hem stannade jag o mor till i arkhyttan,fyndade ett överkast till Mathilda och så ett nyckelskåp/spegel till mig hoo hoo ja jaaa =)  Och så får jag ju faktiskt inte glömma att Maya fick en ny tripp trapp stol,nu sitter hon inte o värper ägg nå längre =)  Hon har verkligen inte tyckt om att sitta i sin gamla stol,hela tiden har hon pustat o frustat o grejsat med benen,,stackars liten! men nu e det slut på det =)

             Mayas nya stol..


Blev en tidig kväll igår,fyy så slut jag blev efter när vi kommit hem,så det var bara att inta sängläge redan kl 20:00 ..men snart är det över o jag kommer att må bättre.

Kram o ha en underbar torsdag i morgon är det ju fredag!!

ÅÅ fick just ett samtal från försäkringskassan =) verkligen underbara nyheter!!sjukskrivningen har gått igenom! och jag behöver inte oroa mig! fyy vad jag är överlycklig nu släppte en stoor klump från magen jipiiii =) Och så måste jag verkligen säga att min handläggare på fk var huur trevlig som helst =) Så alla är inte dåliga där! Kram nu ska jag njuuta

är såå glad glad glad =)

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards