Mitt Allt

Alla inlägg under september 2011

Av Tarja Holstikko - 11 september 2011 10:15

Igår mådde jag verkligen bra,iallafall mitt hjärta.Tog men mina två äldsta på bio i borläng,Smurfarna var värd att se och på 3d,,ha ha va roligt det var,Fast det var jobbigt att sitta still i en obekväm stol i sådär 2tim,men jag stod ut ! Äntligen kunde jag göra nåt för mina barn,stackrarna får annars höra hur jag inte orkar,mamma har ont osv...Men igår så njöt vi alla av att bara få mysa tillsammans!     

Av Tarja Holstikko - 6 september 2011 13:51

Underbara höst!! har längtat såå efter dig..

ligger just nu i soffan o har ont i skallen igen,blev en vända tillfarbror dr idag igen,fick lite bättre värktabletter för min skalle,hoppas dom hjälper..Ska tillbaks nästa vecka för mer prover..Det är nämligen så att jag har brist på en del i kroppen,så jag måste kollas upp oftare,och hoppas få rätsida på det hela.Tur att jag är sjukskriven, inte så roligt att man tycker var dAG ÄR EN

PINA,OCH HOPPAS PÅ ATT DEN SKA TA SLUT FORT!dagen alltså..nog om mina bekymmer o brister...Har beställt tid hos frisören men fick vänta till en 26 åå långt dit!! hoppas bara att jag inte blitt sämre...

Nu var det Towas tur att bli förkyld,så båda små är hemma,snart är det väl Mathildas tur.

Imorgon kommer mor o far hem åå va jag längtat,,så kul att få träffa dom igen mina älskade föräldrar..

  // Tarja

Av Tarja Holstikko - 5 september 2011 08:31

Till er som undrar,så är inte bloggen låst,bara vissa inlägg. Få se om jag öppnar dom senare. Det är bara jag som skrivit av mig hur jag mår,och jag var inte så sugen på att visa det just nu,,men vi få se senare.


Här hemma kämpas det iallafall på !upp och ner hela tiden,bebisen verkar må bra! och det är huvudsaken..

Nu har Maya blivit förkyld,så det är extra påfrestande,men det går ju över..

 






      









Hoppas ni alla har det bra! ta väl hand om varandra   

Av Tarja Holstikko - 2 september 2011 16:39

Senare i min graviditet,har jag börjat mått allt sämre Ibland så trodde man att man inbillade mig en massor,men det var helt fel.Den här glada pigga tjejen finns inte kvar,istället så är det en blek trött grinig mamma som jag ser.Stackars mina barn o min man,.Orken finns inte,ibalnd så vill jag bara försvinna! Inte känna sig tillräcklig för sina barn,det gör fruktansvärt ont! jag vill,Vill såå gärna,men istället är jag den elaka mamman som är trött o grinig för det mesta.Har försökt och förklara för doktorerna hur jag mår,att det inte bara är graviditets trötthet,Jag känner mig väldigt sjuk..Har tagit prover för att se vad som är fel,..Företagsdr sa att proverna va fina?? hallå,Nuförtiden måste man leka dr själv.Tur jag har provresultatet hemma på papper,så jag har fått forska lite..Järnbrist,,föråderna är nog slut...så det är blodbrist pga dåliga järnvärden.Hoppas få ett riktigt svar från kirurgen på måndag,så jag får veta att det är det jag lider av och som gör mig så sjuk... Det jag önskar mig mest av allt är att jag slipper detta,VILL HA TILLBSAKA MITT LIV IGEN.

Psyket tar sig en jävla smäll,,snälla snälla vill bara få må bra.

Min stora tjej frågar pappa varför mamma jämt är grinig och arg,jag vill ju inte men det blir bara så,förmodligen tar tålamodet slut fort,,Vill ha mer kraft! Tur jag är sjukskriven nu,men om fk godkänner det,är ju en annan sak,och orka bråka med dom,,har ju ingen ork hmm det blir nog svårt...

jagväntar tills på måndag o ser vad som händer...

Av Tarja Holstikko - 2 september 2011 08:59

Här är Mitt liv mitt allt


Min underbara sambo! Du är mitt allt. Älskar dig! 





    Mathilda störst av alla mina prinsessor  


Gonosen Towa. Ett riktig litet troll,busig som attans! 


   Och så har vi detta charmtroll Maya,Lill prinsessan som bara är såå goosig,och snäll 











Så klart

att alla mina barn är snälla,men dom har sina dagar när dom retar gallfeber på mamma , men man får kämpa på!


Just nu så är det inte så lätt med allt,men man får försöka samla en massa styrka och kämpa på!


Älskar er min fina familj

 



Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards