Mitt Allt

Alla inlägg under augusti 2011

Av Tarja Holstikko - 10 augusti 2011 08:21

Frukosten är avklarad,nu väntas lite dammsugning...sen tandläkaren fyy vill inte...men måste...hatar...


Min magen den växer så det knakar,full rulle där inne..inte undra på att jag inte har energi,när lillen tar allt,..Men igår så hade jag ganska mycket energi på em,blev en vända till svinö,så röjsågen åkte fram! Jag är då en hejdare på den =) Fin fint blev det.Men sen så var det soffan o vila som stod på listan.LIlla ryggen var inte helt ok efter en sån omgång,men detär smällar man får ta! Tom Mathilda undrade varför jag går som en gammal tant =)

                                               Ha ha

Nu måste jag ta mig i kragen o passa på att göra nåt innan mattheten slår till. KRAM:Tarja

Av Tarja Holstikko - 9 augusti 2011 13:00

Det funkade, och detta är största! hoppas dom kommer med mer roliga o fina saker man kan göra så att bloggen blir fin!

Av Tarja Holstikko - 9 augusti 2011 12:53

Såg nu att man kunde fixa större bokstäver i rubriken,så vi får se nu när jag skrivit lite.Blev en sväng hem till mamma och pappa idag,helt sjukt att jag tyckte det var jobbigt att gå dit,,jaja,men men jag kom hem iallafall.Har precis fått i mig mat,så nu återstår det att ladda batterierna tills vi ska åka till svinö och fixa lite.Och jag som ville till svampskogen,kanske tar bilen o kollar runt i skogarna ,fast det återstår att se..Nästa vecka börjar jobbet igen! Önskar bara att jag får en massa ork,men det går nog bra hoppas jag!

Nähä ni see you later! kram kram//Tarja

Av Tarja Holstikko - 9 augusti 2011 07:48

Alldeles dimmigt ute,känns precis som en underbar höst morgon.Själv ska jag ta och äta lite frukost,sen tänkte jag ta en promenad med Maya..Idag så vill jag till svampskogen,hoppas få tid med det..Måsten finns det gått om,men tiden finns riktigt inte,eller den räcker inte till..                  


                                                  
    

Älskar verkligen hösten!!

                                              

KRAM// Tarja

Av Tarja Holstikko - 8 augusti 2011 20:43

Pratar du bakom min rygg betyder det att jag är längre bort än du.

Kommenterar du mitt liv betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt..

Har du tid att leta efter MINA misstag, betyder det att du är avundsjuk..

Fortsätt med det,,,så Lever jag LIVET under tiden!


  


NÅT ATT TÄNKA PÅ!!


Blev en snabbis till stockholm,så nu har vi en ny "leksak"


Har äntligen fått mitt efterlängtade halsband,denna ska jag bära jämt. Här får ni se hur det ungefär ser ut! Fast på mitt står det Mathilda,Towa,Maya,Och så finns det en tom sida som fylls i senare =)

 

Ett minne av mina barn runt min hals varje dag!!

 

Kärlek

Av Tarja Holstikko - 8 augusti 2011 11:12

 

Idag känner att jag bara måste öppna mig,  få klaga..det här med att inte för så längesen gjort en gpb op och bli gravid innan det gått 18mån efter op vill jag nog inte rek ..försök att vänta om det går.

Är nu i vecka 22+6

Flera gr m dagen är jag hur slut o trött som helst,har ingen ork,tror bebisen tar all min energi,har bara lust att gråta..Just nu hatar jag det här!! trodde det skulle bli lättare nu när man gått ner så pass mycket,eller jag hade nog hoppats! visste nog innerst inne att detta skulle bli den jobbigast graviditeten för min kropp..vill att det ska va över nu..men som ni ser så är det ett tag till kvar..Svårt att förklara hur trött jag är i kroppen...svag..sliten..det kanske känns som en förkylning/feber,,när du är som mest slut bara inte orkar göra nåt..fattar ni? grr va arg jag är...stackars min fam som måste stå ut med mig!och att jag själv gör det!Vill orka!!

Tänk om,man fick bebisen i ett ägg o slapp bära den i nio mån,va enkelt det skulle va.

Men här i livet får vi gå igenom en massa prövningar,vi ska bli starkare efter sådana saker.


Idag fick det bli ett tråkigt inlägg,men just nu behövde jag skriva av mig.

Kram till mina sanna vänner,ni vet vilka ni är.  



Av Tarja Holstikko - 6 augusti 2011 16:56


Nu så är det kräft kokning på g

Först så är ju dom så här tråkiga,och sen simsalabim så här goda ser dom ut efter kokningen!

 

Tyvärr så blev inte fångsten speciellt stor,men vi får njuta av dom vi fångat.

Tack mor o far, oTim för gott fika!! NU måste jag hälla i dessa rackare så att dom blir klara snart =)

Av Tarja Holstikko - 6 augusti 2011 13:20

  Ett stort grattis till lillebror idag

HippHipp Huraa!  


    

Nu snart ska vi åka och firaTim som blir 24År, så nu har jag ganska bråttom, hejsvejs,

//Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards