Mitt Allt

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Tarja Holstikko - 13 augusti 2011 20:34

Det blir inte så långa vändor i skogen för min del;.Dom kilona jag nu gått upp känns verkligen =/  Men jag försöker så gott det går...VI har ju en Towa som blev rädd att vara i skogen efter incidenten med hundarna,så nu e hon verkligen rädd att gå iskogen.Men det gick bättre när hon fick en svampkorg med sig,men hon sitter verkligen klistred vid min hand,släpper inte taget om mig.För min del gör det inte så mycket att det inte blir långa stunder,och så får Towis vänja sig lite att vara där..Stackars liten som behöver vara så skräckslagen.Iallafall så blev det en sväng igår o idag,lite svamp fick vi så det blir några omgångar med stekta kantareller..Har varit i svinö hela dagen idag,städat o slängt lite skit,,fyy vad det finns att göra där,,men man får ta pö om pö..Min energi räcker inte till så länge nuförtiden! Och jag önskar att den skulle ha funnits kvar som den gjorde innan jag blev gravid. nä nu måste jag mysa med min underbara Mathilda! kram    


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards