Mitt Allt

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Tarja Holstikko - 5 augusti 2011 20:19

  1. Timea
  2. Tyra
  3. Thea
  4. Tara
  5. Telina
  6. Tellie
  7. Telly
  8. Telma
  9. Tess
  10. Thilia
  11. Thira

Några tjejnamn på T som jag gillar nr 1,10 är nog favoriter ni får gärna komentera vilket namn ni tycker är bäst! kom med förslag på nåt annat namn på T jag missat.

Nu blir det mys med mina tjejor! En kaffe o after eight=)

Av Tarja Holstikko - 5 augusti 2011 17:50

Jaha denna dag gick ju skit fort! dammsugning på morgonen,sen vid lunch så åkte jag o svärmor o lilla Maya till Avesta för att handla lite på jysk och öb:Tyvärr så hittade jag inte några trägårdsmöbler.vill ha i trä.Men lite smått och gått blev det.Och så fick bror lite grejs.Han fyller år imorgon så då blir det lite fika =)  Dom här små trollen fick stanna hemma idag.. Idag så är det kräftfiske,få se om vi får några..Det är ju så himla gott med kräftor,o en god västerbottenpaj till mumms.Jag måste va duktig skriver i bloggen medans jag gör mat =)..Jo visst ja jago svärmor åt på dalavägkrog i avesta,,jättegod mat där,och salladsbuffen var ju bara så himla god!  dET STÄLLET KAN JAG REK.  Nu måste jag fixa det sista med maten,svärmor kommer oxå över på lite kyckling o salad mm..kram kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards