Mitt Allt

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Tarja Holstikko - 4 augusti 2011 18:38

Bättre väder kan vi ju inte ha=) blev en sväng till stan i dag passade på att äta där,, och fyy dåå va mycket mat jag fick..ärtsoppa och massor av pannkakor,skulle ha räck till hela fam.Hunnit med och klippt lite gräs,men det var liite för varmt,så det fick bli ett dopp isjön,,såå härligt att bara byta om och gå och ta sig ett bad=) maya har lekt hur bra som helst vid vattnet,så nu är det urkul att ha henne där.Nu så sitter jag o vaktar spisen så att potatisen blir klar,för min underbara han grillar lite nöt och kyckling där nere.Svärmor kommer förbi på en bit mat,Så nu ska det njutas av god mat o en kall en =) sen får det bli ett kvällsdopp.Kan inte bli bättre,


kram// Tarja

Av Tarja Holstikko - 4 augusti 2011 08:16

Semestern tar en på krafterna,fast det skulle ju vara tvärtom.Har varit på mini semester i Sunne.Där bodde vi på campingen.Så klart var vi inne i vattenparken med! hur härligt som helst o underbart väder har vi haft.Fam halvarsson gjorde oss sällskap =) Det var bara synd att jag blev så trött på kvällarna,o lilla Maya hade svårt att få ro.


Idag så står husbils städning på schemat,ha ha va kul! sen så ska det badas iallafall tjejorna,jag kan bara doppa mig,jag fryser bara ihjäl om jag ligger i länge.Det är en sak som jag tycker är jobbig efter min op,att jag fryser,vill ju såå jättegärna ligga o bada o plaska med tjejorna länge.Men man får inte alltid allt man vill. Tror jagska överraska tjejorna med en frukost på balkongen snart,då blir dom glada =) Undra när dom ringer från falun så jag kan hämta mitt namn smycke någongång,vill ha den nu..Nu så ska det göras en massa god fukost o Kaffe så jag piggnar till!! hejpa alla goa där ute!! // Tarja  


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards