Mitt Allt

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Tarja Holstikko - 30 juli 2011 08:11

Åkte o storhandla i falun,så nu har vi lite mat.

Det blev en liten båt tur i lången,så vi stannade till vid vindskyddet o grillade korv,Fick med min lillebror Tim.Så kul att träffa honom,det händer inte så ofta! love you bror!!

Tjejorna hade kul till en början,dom plockade pinnar till brasan o lekte nära vattnet, när det plötsligt kom två svarta djur springande mot Towa,hon blev ju så klart livrädd,så hon halkade ner bland dom stora stenarna.Allting gick ju så fort,tur det var hundar o inte nå andra farliga djur.Stefan hann skrämma hundarna och dra upp Towa från stenarna.Lika snabbt sprang han bort efter hundarna,Ägarna till hunden fick sig nog en rejäl utskällning!! Helt rätt tycker jag!! Så där hade jag både Maya o Towa iknät o försökte strösta min lilla krullis,det måste verkligen ha varit fruktansvärt för henne, hon som är hundrädd,o samtidigt ramla ner bland stenarna i vattnet.Vi flesta blev ju rädda och chokade.ÅÅ va man blev arg efteråt!! så ni hundägare håll era hundar kopplade eller åtminstone ha koll på dom om dom ska gå lösa.Towa mår bra, men hon undrar hela tiden varför hundarna kom springande mot henne lösa osv..stackars skruttan,det där sitter i länge .Tur hon inte gjorde illa sig mycket.Det blev en del skrubbmärken på hennes lilla kropp.


Blev lite mys i soffan innan vi tjejor gick och la oss, pojkarna satt kvar på balkongen o myste med lite vuxen dricka.Hoppas du hade trevligt Bror!

// Tarja


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards