Mitt Allt

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Tarja Holstikko - 26 juli 2011 20:08

Mina stackars ben är utmattade,så nu ligger dom högt upp på soffkanten.Blev en hel del idag,Jag och tjejorna och så Mikaela o nora åkte in till hedemora,där skulle vi tillbringa en stund i lekparken,så vi hade en picknik med sallad som mat,som vi köpte på ica:Tjejorna fick plocka ihop sin sallad själva, och det var nog uppskattat =) Sen tog vi vårt pick och pack och drog i väg till västerby o plockade jordgubbar.. mummma, det blev en hel del.      


På väg hem skulle jag åka till garpenberg o köpa lite potatis,men så fanns det inte kvar,,ja ja min vanliga tur.Så vi tog kloster vägen hemåt.Stannade en sväng i stjärnsund och tog en korv,dom har ju så goda korvar där! Vi åkte järnvägen hem,så vi stannade till i finska viken så dom små fick bada lite =) det är väl semester när man inte planerar nåt direkt =) nöjda o glada åkte vi hem,kokade potatis,o så var middagen klar,,så har jag hunnit rensa jordgubbarna,,så nu e det slö tid som gäller för mina stackars ben är lite möra efter en sådan här dag!.

Kram på er alla,,, få se vad morgondagen har att erbjuda.

// Tarja


Av Tarja Holstikko - 26 juli 2011 09:29

Nu är det ide torska på vad vi ska göra,hmm,, vill göra nåt med barnen men vet ej vad??!! är det någon som har förslag!? så kom gärna med det! Igår så köpte vi en matta till lekstugan,blev en svart en eller grå/svart,,så nu e det för mig att bara sätta igång o måla taket där inne.På goodholms hittade jag oxå en sån där fin postlåda till lekstugan,men vet ej vilken färg jag ska köpa.,så jag får ta med tjejorna dit nån dag så dom för bestämma,ha ha det kanske blir två,,dom enas väl inte om vilken dom ska ha. Måste åka till västerby denna vecka och plocka gubbarna innan dom försvinner helt.. nu en sväng in i duschen sen får vi se vad vi ska hitta på!! KOM MED FÖRSLAG!!

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards