Mitt Allt

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Tarja Holstikko - 23 juli 2011 19:11

jooo... blev en sväng till falun igen på torsdagen,men då bjöds det på snabbdejt med Therese o kajsa o deras barn,trevligt att träffa dom igen, synd bara att vi inte hann träffas mer.Det var jag o min Mathilda som åkte dit, så det blev lite shopping efteråt så klart,fyndade lite trosor o en bh,O tjejeona fick lite nytt med! Towa blev mest glad tror jag,för det är ju den lilla skrutten som får ärva allt..Igår så blev det en sväng på cruising i säter, o jag hade bestämt mig att inte köra amazonen,jag bara vägrade.Men gubben han övertalad mig! Tack för det! han är den personen i mitt liv som verkligen försöker få mig att glömma min skräck för mycket saker,som inte behöver vara otäcka så tack min älskad för du puschar mig!! ha ha undra om jag tyckte det var roligt då =) synd att vi fick avbryta efter halva,bilen blev för varm,Så vi får se om den vill till falu cruising. Lite nostalgisk blev man med röd klänning och rött läppstift =) synd bara att jag inte hann fixa frillan.


Mina skor kom igår,har inte riktigt hunnit gå in dom än,tar nog en prommis iborgon bitti.


Idag går mina tankar till alla drabbade av massakern i norge! fy farao att det kan hända en sån hemsk grej... är så ledsen över att det ens kunnat hända..  


Krtam o ta hand om er!!

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards