Mitt Allt

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Tarja Holstikko - 18 juli 2011 19:30

Ligger här i soffan o myser, trött,, trött..

Livat i magen är det, så härlig känsla, lill prinsessan passar på att hålla igång när jag ligger ner =) 12dec blev hon beräknad till att komma, men hon kommer förmodligen tidigare pga kejsarsnitt.Imorgon så ska jag till spec mödravården så då får jag väl mer info..Är lite nervös för denna grav pga att jag genomgått gpb op nyligeN,mAN FÅR BARA hoppas att allt går bra o att jag inte tar för mycket stryk av detta, inte blir alltför trött osv, Måste ju orka med allt =) Än så länge har det gått bra,men tröttheten har blivit lite mer.Och det är väl heller inte så konstigt nu är ju vi 2 som ska ha näring.Måste föröka få i mig bra mat till oss båda, och det är inte lätt alla ggr.


IMORGON blir det först mat på regementet,sen leklandet,undertiden dom andra leker går jag till mitt möte på specmvc.så jag ser framemot  det =)

Hoppas bara jag kan gå, känner av träningsverk i baklåren nu efter en dags slit med ved,känns som det bara blir värre o värre,, ja ja jag lever iallafall känns det.


Gubben har lagt ut "min" älskade prius på försäljning,vill inte men är ju tvugna att skaffa större bil! priusen är den bästa bil jag kört,så ni som inte har en stoor fam! Det är en bil att rek =) Det lutar åt en toyota previa...vi får se... Allt är iallafall underbart lngtar sååå på allt =)


Nu till nåt helt annat!! Min gula bikini passade tjohoo underbart!! ha ha o mathilda tyckte den gula färgen var ful.. jädrans unge... =) o mina skor beräknas komma på fredag =)


Nu måste jag måla naglarna i nån fin färg, o denna gång börjar jag med tårna för nu har jag olika färg på fingrarna o tårna::.

H det bäst o kram// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards