Mitt Allt

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Tarja Holstikko - 14 juli 2011 09:07

Så har en vecka gått snart igen!

Igår blev det furuvik för oss,jag har en sån lugn inom mig,inte alls sådär sönder stressad.Fyy sjutton va det är skönt! Annars så är det massa stress jämt när man ska iväg osv..Ur kul hade vi iallafall, synd bara att jag inte kan åka karuseller, men men.. Äntligen vann jag nåt stooort, hela 2kg mmmm choklad,, eller det var jag o Mathilda =) Så nu sitter jag och funderar på nåt annat kul vi kan hitta på!! Kom gärna med förslag!! Lite bilder får ni senare, är lite lat för att gå ut till bilen o hämta kameran, ha ha.


Nu så har jag beställt mina reebok tyvärr så blev det inte rosa som jag ville ha,blev lila istället,,Fynd fynd   dom får duga,när man är snål =) så nu e det bara att vänta på att dom ska komma.

Idag ska vi iallafall till ersson o tiina o fika! ersson fyller år! Grattis grattis!!


Var en sväng till mirre här om dan, hon hade rensat garderoben,så hon skulle typ slänga en massa kläder, Så jag kom hem med en sopsäck med kläder He he så underbart! Tack underbara mirre =)

Få se om det blir lite shopping med henne imorgon! skulle va ur kul o komma iväg lite på egen hand =)

Har ju lite grejor som jag måste köpa bla en brun kajal o en svart...o en vit bh,hmm har ju ingen vit =) ja ja nu ska jag dricka upp kaffet o fundera om jag ska ta en promenad =)

// Tarja


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards