Mitt Allt

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Tarja Holstikko - 2 juli 2011 19:04

Ligger här i soffan o slöar lite, åkt till blg en sväng, fy attans vad folk det var överallt,ha ha va alla såg slitna ut! inte undra på det heller ,såg sen att det var sista dan på peace and love festivalen. Fick iallafall gräsmattan till balkongen så nu e den på plats, ofint blev det.Nu kan man sitta är utan att borden vickar.En plattång blev det ej,alla var slut dom som jag skulle ha nöjt mig med ,och det var ju så klart för festivalen dom tagit slut.Så jag får väl köpa en nästa vecka när jag ska iväg. Nu till middag blev det glutenfri ungspannkaka,den blev faktiskt god,fast den fick inte så många tuttar som det skulle ha varit,blev liksom plattfall,bara ta lite mindre mjöl nästa gång.Gubben han åt som en häst! jaa det var ju rätt längesen han fick ungspannkaka, det var nog före innan han blev/fick diagnosen.Så det är kul att han blev nöjd, själv blir man ju glad när man gör någon annan glad =) blev riktigt trött här för en stund sen, orkade typ ingenting ville bara sova, men efter ett tag så försvann det mesta av tröttheten, nu e jag bara mest slö.Försöker hämta lite kraft för det blir kvällsdopp med gubben o dom två större skruttarna. Måste försöka njuta av sommaren,så mycket som möjligt.!       kram


Av Tarja Holstikko - 2 juli 2011 10:14

Är hur seg som helst idag! natten har varit jobbig, maya o jag har sovit som kråkor.Typ hela natten har jag hört fiskmås fajt med kråkor! jävla fåglar säger jag bara!! Det är slussensdag idag men vädret är ju inte så fint, så jag tror vi åker o shoppar lite istället.En gräsmatta till balkongen o så vill jag ha en mini plattång.Fick ju låna syrrans nu när vi var borta, mycket bättre med en liten när man har kort hår =).Och så måste jag handla överlack till naglarna, spelar ingen roll om jag har lite dyrarelack så försvinner det ganska fort, så jag får hoppas att det håller lite längre med sånt!Va skönt det är med sem, inga tider att hålla osv hi hi.... igår iallafall blev det att slappa vid tvn kollade på Trassel, faktiskt den bästa tecknade filmen jag stt på länge!! den kan jag rek. nu får ni lite bilder på stugan osv =)  Fina stugan!   Utsikten från stugan/tomten =) väldigt fint är det här på Ålands skärgård, synd bara att jag inte hann ta en tur med båten och kolla läget, men men man hinner inte allt! Så jag får väl nöja mig med att ta en tur här vid oss =)   Det är ju inte så illa det heller. måste bara lägga in en bild på min lilla troll unge,så här glad var hon när vi var på Åland   hmm hon såg kanske inte såå glad ut,lite fundersam bara, men söt =)

Kram på er alla nu måste jag sminka mig lite så jag ser lite mer vaken ut!! bye bye

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards