Mitt Allt

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Tarja Holstikko - 26 juni 2011 21:15

Inget blir som jag planerat idag, skulle ta det lungt nu på kvällskvisten och bara njuta av solen,liggandes i solstolen men nån ville nåt annat! Gubben väckte väl Maya från sin nattsömn, så jag har fått krångla med henne i flera tim.Nu ligger jag här i sängen o bloggar medans hon är i sin säng, och så trallar vi och ibland så gråter hon,Men gullig låter hon tralla la lalaaa mammaammaaaa trallalaaa, =) skulle ha hunnit med och vattnat blommorna ,men det får gubben göra! .Imorgon så ska vi försöka boka en resa till Åland, Syrran med fam ska oxå med,få se om vi hittar nåt trevligt ställe att bo på,Nån har kanske nåt bra tips??  Gonatt o kram // Tarja

Av Tarja Holstikko - 26 juni 2011 13:51

Sitter här o försöker platta håret, små tjejorna tar en middagslur.Är så himla rastlös vill göra nåt! shoppa eller nåt annat kul =) alltid kul o hoppa nu när det finns så mycket som passar, önskar bara man hade större plånbok.Skulle behöva nya sportskor, byxor o en massa mer.Nån rolig nagellack skulle heller inte sitta fel. Hittade en skitsnygg bikini på styled by tyra.. ååå vill ha ,, men 400kr hmmm det kanske finns nån snäll som kan köpa den till mig ! ha ha dream on Tarja =) Hann klippa lite gräs i morse när solen tittade fram,synd bara att det inte varade så länge, höll på att frysa ihjäl,, hade satt på mig min nya jeansshorts o bikini.. menmen.. värme kom nuu så jag slipper frysa!!!  

Här är iallafall shortsen! o snygga bikinin

  Skitsnygg är den, och så finns den i skit läcra andra färger.. hmmm sa jag eller... hmmm...vill juh... ja ja vi får se om den blir min. ne nu ska jag sätta på en liten mask så jag inte ser så trött ut, få se vad vi ska hitta på för skojs idag då! alltid dålig fantasi,  Ha det så bra o kram på er  ! PUSS


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards