Mitt Allt

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Tarja Holstikko - 9 april 2011 07:50

Nu var det dags igen,2mån sedan sist jag mätte mig.

Så här är nya måtten för idag.


Midja= 76cm

Mage=88cm


Start

midja= 106cm  så 30cm har jag tappat runt midjan

Mage= 116cm      28 cm runt Magen


Helt otroligt att se måtten fattar liksom inte att det är sant.


Idag blir det en sväng till folkan med mina stora barn, sångstund eller vad det var.Towa längtar väldigt mycket! Kul att det någongång händer nåt här i byn!


Jag fick hem en tiger igår! visst är den söt!?    

Tiina Moa O Towa var på Max i Falun igår, så när Towis kom hem såg hon ut så här! Lill sötan!

Fast Tiina hade inte haft lätt där,tjejorna hade blivit livrädda för Max tigern..stackars dom inklusive Tiina.=/


Igår så sodde jag en massa blommor,som jag ska ha vid mina rosor

Så hoppas att dom tar sig. Har oxå fingräs i silver som jag ska så fint o ha vid nåt sten parti ,men då är lite svårare att så,dom tar jag en annan dag.

Tänkte kolla runt lite på nätet om jag hittar nå fler fina fröer,det finns nog en hel del =)

Kaffetajm..nu..

Ha en härlig Lördag allesammans!


Kramen


// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards