Mitt Allt

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Tarja Holstikko - 8 april 2011 10:27

vilka gulliga komentarer jag fick =) tack ni är då snälla.

Igår blev vi med moped =) ha ha

gubben kom på att det är bättre att åka moppe till jobbet,det liksom blir inte så mycket bensin som går åt..

Han kanske kommer på "om nåt år" att det billigaste är att ta cykel..den där du. =)


Idag är det en sån där dag jag känner mig riktigt ENSAM,, sitter här hemme o dricker mitt kaffe..själv.. åå va tråkigt.. Jag har väl kanske mig själv att skylla, har ju blivit en riktig hemmafru..Måste ta och börja göra nåt åt det!!

Är det nån som vill ta en fika nån dag så ring=)Sällskapsjuk är jag nu,,,,,,,,


Har precis städat nere, tänkte ta och dammsuga innan det är dags att hämta Towa på dagis..

Ska äta på restaurang sexbovägen,så mat slipper jag göra. jag har det bra ja =)


Är det nån som har förslag på vad man kan göra ihelgen så hojta till!!


// kram Taraj

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards