Mitt Allt

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Tarja Holstikko - 7 april 2011 11:47

midsommar -10


  Nya bilder april-11

     


ja du det var det det!

30kg skillnad

Av Tarja Holstikko - 7 april 2011 09:14

snart är det ju semester..

Tror jag ska va duktig i år och så lite blommor, så det inte behöver bli såå dyrt,när det är dags att inhandla dessa vackra ting =)

Hoppas mina fina clematis inte dött av denna hemska kyla vi haft i vinter.Och så på tal om mina rosor,slarvigt av mig att ännu en gång glömma att täcka över dom med granris,så få se hur många som har klarat sig denna gång! att jag aldrig lär mig, men o andra sidan så är ju jag faktiskt en slarv "tant"

Igår så hade jag en toppen dag här hos mamma o pappa,

solen sken o jag passade på att tvätta bilen, och oj va fin den blev, Bror kom förbi och busade med mina barn, dom hade nog sista snöbollskriget för denna säsong.

Dom passade även på att kasta några på mig, och så klart blev det fullträff!

Blött o kallt var det  

 när det var dags att åka hem så ville tjejorna ha glass, så vi tog vårt pick o pack o åkte till vackra stjärnsund, brukar åka dit ibland när det är fint väder.

När vi väl var hemma fick jag hjälpa gubben med Båten, han trodde nog att fyrhjulingen skulle orka dra upp den från gården, men icke sa nicke! Sa åt honom att han fick nog ta o ringa nån kompis som kunde hjälpa honom,

Så snälla Salle kom förbi o hjälpte honom, så duktiga dom va, båten kom in i garaget, så nu får jag inte plats med bilen där, hmm, men tur att det inte är kallt ute =)

Men en sak blev jag jäkligt förbannad på!! nu imorse när jag tog bilen stank det kattpiss!! jäkla skit katter!!! grrrrrrrr ska kolla runt på nätet om det finns nå medel inte katter tycker om, då slipper jag dom rackarns busarna,, Fast Bamse brukar jaga bort dom från gården så fattar dom att dom inte få vara där!!


Räknaren som kom upp här ibloggen är en besöksräknare, ha ha den hamnade först lite fel, men nu har jag en längst ner på höger sida =)


Den 9april ska jag ta nya mått då har det gått 2mån sen sist, få se om det har försvunnit några centimeter,

Så måste jag nog ta och lägga in en före o efter bild,, måste bara fråpga så som kan ta ett kort på mig nu.. kommer nog nån dag framöver..

Solen skiner iallafall nu, så jag måste gå o fioxa iordning mig, så jag kan göra mina ärenden--


kramelikram

// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards