Mitt Allt

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Tarja Holstikko - 5 april 2011 12:27

Blev en sväng till kyrkan idag, förra gången var det ju inget där pga sjukdom.

kul att träffa alla, man ser vad alla barn växer och blir duktiga =)


Sitter nu hos mor o far o väntar på makaronilaatikkoa ska bli gott.

Fick inte med Mathilda hit, hon skulle stanna hos farmor o baka o äta hade hon bestämt. mathilda är hemma från skolan , för hon kände sig inte så pigg i morse..


Lilla Mois är här o leker en sväng med Towa, så stefan han fick åka och göra nå nytta =)

Idag så var det ju väg dag igen, åter igen så är min vikt fortfarande 61kg så jag har stått sill ett antal veckor. o det är ju bra!


Blev en promenad igår kväll med Bamse o Mathilda på cykel, kanske ska fråga liilebror om han vill ta en sväng  med mig idag, han som  sjukskriven pga sina fingrar, kanske han vill med en sväng! måste fråga honom sen!


nehe ni nu ska jag göra nåt vettigt o inte sitta här!!

kramen

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards