Mitt Allt

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Tarja Holstikko - 1 april 2011 14:13

Vet inte riktigt vad det är, men känner mig rastlös i själen..

kanske börja utbilda mig till nåt?! känns som jag vill ge mer. men vet inte riktigt vad.. en ny hobby kanske?

Fast jag har mycket med familjen o så, men skulle behöva göra nåt känns det som.Helt enkelt göra nåt mer av mitt liv

stora frågan är vad?

utbilda mig till massör kanske.. frisör är ju kul.. svårt är det att veta.

'

Om jag har kris?? tror inte det..

Har nog bara blivit lite mer vuxen,och fått bättre självkänsla.

Och förstått att jag inte ska kasta bort mitt liv! göra nåt jag tycker om! Då mår man ju bara bra =)


Kanske finns det nån av er som läser min blogg,  några ideer!

tveka då inte att skriva till mig.


Så sitter man här i lugn o ro hos mor o far, dom minsta ligger o sover..då hinner man tänka..


få se vad helgen har att erbjuda. vi kanske ska åka o bada nån dag med svägerskan o fam,,få se det visar sig..

Vågen visar samma som förut, står still, men midjemåttet hade minskat kommer inte riktigt ihåg ..

nu så vaknade en..

så då slutar jag

kram

Av Tarja Holstikko - 1 april 2011 06:36

Gubben o jag sommnade på soffan igår kväll, han var ganska smart o gick ner o la sig, men jag som var jättetrött orkade inte gå ner..

Så i natt har jag frysit o haft ont i nacken,, ha ha så är det när man är för slö för att gå ner i sängen.

Maya vaknade när gubben skulle till jobbet 05:45 det var min sovmorgon det =(


Idag så är det ju 1april, undra om jag ska hitta på nåt roligt skoj =)

Lilla maya skulle ha börjat på dagis den 5 april ( inskolning) men vi får skjuta upp det, för att inte gummsan kommit på att man ska gå! men jag tror inte att det är så långt borta, hon går ju med stolar o andra stora leksaker framför sig=)

O sen så har vi fått snö??? igen.. mindre kul! dags för sommar nu!!


Nu äntligen har Mathilda fått en ny cykel, såå stolt hon är när hon har en lika stor som hennes kompis,igår kväll så var hon o cyklade med vera, kl var nog 19:30 när hon kom in. kul att hon o vera leker igen.Dom har ju sina perioder dom där flickorna.


Idag så ska jag gå o ta en massa prover blir nog många rör.. hoppas det ser bra ut,, måste faktiskt skärpa mig med mina piller glömmer nog ibland. SKanog ta och inhandla en dosett då blir det nog bättre!!


Var inne i båten den där dagen jag skrev att jag skulle titta i den.. hmm mycket att göra, men det blir nog bra i slut ändan =) härligt i sommar när man kan ta båten o tom sova iden.. sommar sommar kom fort!!

nu har jag hungriga barn,,


kram o ha en underbar Fredag!


// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards