Mitt Allt

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Tarja Holstikko - 23 mars 2011 14:42

passar på att kludda ner nåt nu när tjejorna äter mellis!


Höll på i tre timmar igår, o så funkade det så klart inte...hmm

MEn nu så är det fixat, bara att hoppas hoppas, skulle vara så härligt o kul..

tack min underbara lillasyster =)

Bara att fråga mig om hjälp när du behöver det!!


blev lite stressigt här på fm .. mycket att göra,, så stressade jag upp min underbara sambo ..stackars han.. fast det är nog lika synd om mig med...


Solen skiner ute nu, men är inte så värst sugen på att gå ut! jag o tjejeorna var ute och njöt igår av solen plus att Mathilda hom med fika,Men attans vad det blåste här,,det är det negativa med att bo vid stranden..så jag av står nog över det idag..   slappar i solen         Så har var det lite kort från idag, I muggarna hade Mathilda fixat iordning lite olika pålägg till mackorna o smör förståss.. hon är bra finurlig

Imorgon kommer vårat stora projekt hem,,, avslöjar nog det imorgon =) fast det är blandade känslor över den,,, men men..

 Nu ska jag ta hand om en riktigt grinig Towa, hon har mammas humör om hon blir väckt.. och då är det inte roligt

//tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards