Mitt Allt

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Tarja Holstikko - 22 mars 2011 08:50

min operation, tiden den går fort, har nu gått ner 30kg heelt otroligt Och detta är fortfarande det bästa jag gjort, mår hur bra som helst =)

Har lite saker på g just nu, men det tänker jag inte avslöja än, kommer kanske i ett senare inlägg =)


Tiina följde med Mathilda på sin ridning igår, Tack super snälla sys..

Mathilda var då överlycklig, dom hade fått rida barbacka o provat på voltige kul kul tur att jag inte va med =) jag var faktiskt med  på ridskolan förra veckan, gick faktiskt bra , men nervös var ja.. slapp leda hästen, men jag vågade klappa en vit liten =) iallafall en början!


Sitter här och mummsar i mig keso o banan o funderar vad denna dag har att erbjuda, ska dricka lite kaffe snart o kl 10 ska stackars Maya få sin 1års spruta, Stumpan blir  1år på lördag  då blir det kalas, men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne, det är ju hur svårt som helst!


Min lilla Towa hon är  rän hon hon kom i morse och sa:

Mamma kan jag få en häst? en liten häst

men towa du e ju rädd för hästar

nää inte små, vill ha en i lekstugan vi får plats där

men towa det går ju inte!, joo det går Sanna har hästar i lekstugan,,,

 dom är då för goa dom små=)

undra var dom får allt ifrån..


kaffe tajm!

// Tarja



Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards