Mitt Allt

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Tarja Holstikko - 21 mars 2011 08:25

våren är äntligen på väg....

idag så går mina tankar till alla människor i japan, fyy farao, nu har det väl varit många hemskheter.Synd att man själv inte kan hjälpa till.. stackars alla små barn som mist sina föräldrar osv...

o ta bort allt som heter kärnkraftverk!!! dom klarar vi oss utan..


Nu när jag är så dålig på att blogga så har jag ju mycket att berätta men  orkar nog inte med allt.

Hade iallafall en trevlig kväll i lördags med tjejorna, så skönt att få lite vuxen tid, måste bli bättre på det!!

Vi var hos Tiina åt mat o drack vin, sen fick vi ju för oss att åka till stan, blev 1 1/2 hmm kännde mig rätt gammal där,gick till kingen med o där kännde jag mig rätt ung... he he så vi gick tebax till första stället.Men ärligt så hade vi nog trevligaste hemma =)


Nu har äntligen gubben fått för sig att fixa köket! åå va svårt att veta hur man ska göra.. vad för skåp osv man ska ha..detta blir ett jättesvårt projekt.. behöver nog hjälp med lite planering hur man ska göra...är ju så dålig på det...

så är det nån som har ideer så säg till =)

Idag så har jag det väldigt skönt,, slapp skjutsa ungarna imorse, det fixar gubben, för han ska jobba em, o jag blir hemma..

Är väldigt pigg idag fast natten var jobbig,, jaa ni nu har Maya än en gång blivit snorig wow vi var friska ett tag iallafall..... men men verkar som om det är så här det ska va..bara att bita ihop.. o imorgon ska ju hon ha sin ettårs spruta.. kan hon ta det fast hon blivit förkyld??

ne ni nu ska jag ta fram sugaren en sväng..

kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards