Mitt Allt

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Tarja Holstikko - 9 mars 2011 10:33

Skit dag idag,allt känns bara tråkigt..

ont i huvve sovit dåligt,men det där med att sova,har väl inte varit bra  på länge, inte konstigt att man känner sig trött o lätt irriterad på allt!

Får nog ta o springa till skogen o skrika ut all vrede,, eller ha ha inte ens dit kommer jag..

Tänk om allt var mycket lättare..

små saker som att ta undan efter sig hemma,plocka bort disk osv.. allt känns som det blivit för mycket på sistone, vet inte riktigt hur jag ska förklara..

Det ska vara en självklarheta att det man tar fram ska undan sen, så slipper jag säga till/ tjata,, det blir ju mycket tråkigare annars.

Tänk att små grejor blir till sist stora grejor...

ååå va jag är tråkig nu känner jag, men ibland så måste man bara gnälla av sig!!

TÄNK


Igår så klöpp jag mig kort, aldrig haft så här kort, känner mig nöjd iallafall.

Tyckte det var dags, för jag har ju alltid håret uppsatt, vad är det för vits o ha långt då?


fixar en bild när jag har lust.

Nåt som är kul iallafall är att solen lyser!

 kul kul

ne ni nu ska irriterade jag sluta skriva så hörs vi en annan dag när jag är glad

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards