Mitt Allt

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Tarja Holstikko - 7 mars 2011 09:02

synd om mig, har blivit förkyld,blev det igår. och hoppades att jag skulle bli frisk idag, för det är ju jobb vecka,men sån tur har inte jag,, inte sjutton tjänar man nå pengar när man är sjuk =/

nog om det!


Fixade syrrans hår igår, o krulligt blev det allt!

hon själv fick nog en chock.

Hon hade köpt en jättefin kruka med blommor i åt mig, för att jag ställt upp på henne! så goo ho är!

här är föressten en bild på den  

så nu står den fint på köksbordet   

 Nu är det full fart på Maya, hon reser sig upp o ställer sig mot bordet, o långa armar har hon, så nu måste man passa alla grejor

bjussar på en bild på sötisen!

 

hon är då tok söt.. man blir så glad när man ser denna tös som strålar av lycka =)


Nu när jag är på g,med en massa bilder så lägger jag nu ut bilderna på Mathildas rum:

      så här blev det efter renoveringen!


Nu blir det att passa på och vila i soffan,

Lillan somnade precis.


heippa

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards