Mitt Allt

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Tarja Holstikko - 6 mars 2011 10:59

Har värk i kroppen, o skum i halsen är ja, o fryser.. hmm

är det min tur nu??

hoppas hoppas att det går över, har varken tid eller lust att bli sjuk

Mois är här nu o leker, tiina skulle till blg o byta en lampa dom köpte igår som var sönder,vilken tur dom har.....


Vi åkte iallafall till valbo i fredags, hittade på en tunika en blus ett par tights o ett par jeansleggings, fick ta en stl mindre igen på byxorna..hmm det var år o dar sen jag hade den stl =) så nu får det räcka ,..

 o Mathilda fick sin vårjacka och ett par skor, skorna har hon på sig inne hela tiden =) hon lär nog gilla dom!

På ikea så hittade vi fina krukor till mathildas rum, o blommor till mig. Och skrivbordet köpte vi med!

Gubben fick montera ihop den , för jag hade lyckats satt ihop den lite bara lite åt fel håll,det måste ha blivit så för att Towa o Mathilda störde mig hela tiden =)


Maya: igår stog hon länge alldeles själv, så du måste det väl ändåså inte vara länge kvar innan hon går..


Syrran har nominerat mig till tjejplanet 2011, 1v utomlands med träning o andra aktiviteter!! tänk om man vann!! skönt att få åka iväg en sväng =) men men man lär väl aldrig vinna::

måste sluta nu svärmor kom!

bye bye

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards