Mitt Allt

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Tarja Holstikko - 3 mars 2011 08:34

Bakade en massa bröd igår, till gubben, och så förståss till mina tjejor.

Men det är inte så kul när mathilda vägrar att smaka, men till slut så gjorde hon det,men som vanligt när jag bakar bröd så tycker hon inte om,det verkar som om hon redan innan hon ens smakat dom bestämt sig för att dom är äckliga.GRrr . Får ge Mois en påse hon kanske gillar dom!


DEt blev ingen yoga för mig igår, men tog en promenad istället i solskenet =) tror faktiskt att jag fick lite färg i ansiktet =)..snart är det våååår

Idag så ska vi till svinö och åka lite skidor,ska bli kul att se Towa o Mois på skidor=)

På tisdag så ska jag till frissan.. o oo va jag längtar,behöver verkligen göra nåt åt håret igen,Tror iallafll att jag ska bli blondare,men vet ej om jag ska klippa mig..har nån nåt förslag på en snygg klippning?? Frisyr?


Magsjuka: är jag verkligen rädd för...svärmor fick det inatt, o hon var hemma hos oss igår kväll..så nu er jag verkligen nervös att hon smittat oss,,får hålla tummarna att vi inte får,,,skulle inte va så bra,Maya har ju inte än blivit frisk från förkylningen...så käre gud låt oss inte bli magsjuk!


Lotto och var det v64 eller nåt, jag hade tippat på skulle ju bli miljonär, men icke sa nicke..tror jag typ vann 23kr ha ha början på en mille iallafall =)

Lä dra nu gubben har fastnat med bilen på åkern så jag måste hämta hem honom, han kan han!!

Kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards