Mitt Allt

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Tarja Holstikko - 27 februari 2011 18:17

Pulka backen blev det,fast det blev inte många svängar upp o ner, var för mycket barn i backen. Inte led jag av det inte =)

Och så passade vi på och grilla lite korv, medans jag grillade o blev rökskadad, så hann tjejorna börja frysa..SÅ då var det bara att ta sitt o gå hem.

Towa stannade hos Moa för å leka lite, =)

Så när jag kom hem tappade jag upp ett varmt bad,hade tänkt ligga där själv,men är Mathilda hemma så ville ju så klart hon oxå va med =)

Och efetr ett tag så smög gubben in oxå så då var vi ju tre,( tur att jag blivit mindre så att vi fick plats=) ...

Gubben var till akuten idag, hade fått infektion i ögat, han va inte så snygg när han vaknade idag!, så nu går han på penecilin, stackare där!!

Och jag som skulle jobba idag, ..

Stackarn har jätteont i huvve, kanske beror på infektionen..hoppas det går över snart!!

 så därför stannade jag hemma för att vårda barn o honom =)

Majsan o mathilda är fortfarande sjuka, men det verkar som Mathilda är på bättringsvägen iallafall, o det är ju skönt nu när det är sportlov.


Nu blir det kväller, ska ge lite välling åt majsan o sen blir det att försöka hålla dom andra tjejorna istyr så att gubben får lung o ro!


Ha en skön söndag o kram!

// Tarja

Av Tarja Holstikko - 27 februari 2011 07:37

Hela fam ligger o sover,så jag fördriver tiden med att surfa runt lite.

Och tro det eller ej, jag har hittat mitt drömhus, åå vad jag vill ha det!

men den är tyvärr i hedemora   Huset

     Och stallet  

Hade man så där en hel massa miljoner så skulle jag köpt den direkt!

Dom som kommer att köpa dennt hus, dom får det fint dom!

slut på drömmandet.....

ska ta o äta lite frukost, för i dag efter lunch blir det pulkbacken, sen ikväll blir det lite em jobb.

Men helst av allt så skulle jag vilja sova lite mer,det får man väl göra när man blir pensionär.


Hmm ska nog ta och köpa en massa trisslotter och hoppas att jag vinner, så jag kan köpa detta hus!! =)

kram på er o ha en härlig söndag!

/ Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards