Mitt Allt

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Tarja Holstikko - 26 februari 2011 13:12

Idag så tog vi bilen till stjärnsund, nya pickupen, skönt att komma hemmifrån lite.

Så vi passade på att åka ner på sjön en sväng,lite nervös var jag.hmm bil på isen, håller det?? och japp det höll =)


Vi hamnade hos gubbens kompis stuga, åå den stugan skulle jag vilja ha, men man kan ju alltid drömma, nog för att vi bor bra, men det skulle va skönt att ha ett litet ställe där på grycken,där man kunde tillbringa sina sommardagar på,skulle va kul med lite omväxling,och så är det ju inte så långt dit=)


Idag är det en sån där bra dag, känner mig lugn, fast jag inte sovit nå bra, men det är en annan sak.

+grader ute...snart så... snart..

hmm va jag längtar till våren o sommaren så klart..mm


Iallafall tebax till verkligheten..

 fick en hel kartong med kläder från sys, så det blir att prova o hoppas att allt passar,men jag tror inte alla jeansen passar,för hon är ju trots allt kortare än jag.

Hon fick mina nya jeans som blivit förstora =(

hon har ju lite mer att fylla ut där bak =),Sys du kunde ha gett mig lite mer:: så jag inte behöver vara en plattis=) hi hi

Tack iallafall för kläderna du e snäll du! Kram


IMorgon så blir det kullerbacken kl 13-15

sportlovs aktivitet

åka lite pulka o käka lite korv Jag o Towa ska dit, dom andra är ju sjuka

Så du syrran vi får ta lite sjärtlappsrejs!!

 Neni

nu bi de käk

Kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards