Mitt Allt

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Tarja Holstikko - 12 februari 2011 16:04

Har precis kommit in

vi var ute i några timmar, såå skönt,

gubben hade gjort eld, så att vi fick grilla lite korv,det är så gott att äta ute.

Undra om man längtar till våren nu, tänk när man hör isen smälta, fåglarna kvittra och bäst av allt är när man kan ta fram grillen för första gången..oo längtar längtar.


Syster o moa kom förbi så vi bjöd dom på korv o fika=) Tjejorna hade då kul, dom lekte björnen sover, hade sparkrejs mm

o Mathilda åkte skoter som vanligt!

Nåt som jag tyckte va kul var när Mathilda snö pulade Tiina hi hi

 Sys tog med sig lite kläder till både mig o barnen, alltid lika kul.

Så nu har jag ett par ursköna mysbrallor, o hon ska få ett par av mig=)

Resten av kläderna som inte passade mig får svärmor gå igenom..

nehe ni nu måste jag ta hand om Majsan, nu e hon verkligen mammig, men det är väl heller inte konstigt när hon inte e kry!!


Kram o ha en trevlig schlager kväll!

Av Tarja Holstikko - 12 februari 2011 09:33

Helt underbart väder ute! så jag har bestämt att det blir grillning ute på sjön idag!

Majso får vara med oss en sväng ute, får se till att det är hennes sovtajm då!

Jag behöver lite sol!


Igår så firade vi svärmor, min mamma kom ju förbi här o tittade till maysan en sväng, ganska så snart ringde hon, för lillen bara skrek o skrek, så då fick jag pallra mig hem! (tur att svärmor är granne med oss)

Väl hemma så var hon ledsen fast jag höll i henne,men snart så blev hon lugnare, lill tjejen kände på sig att mamma inte var inärheten, stackars liten,

men jag fick henne o somna, så då gick jag tillbax till svärmor en sväng..


Det blev för mycket av det goda, så jag fick en dumping när jag kom hem, fyy mådde jätteilla o ont i magen, o trött som attans blev ja,, det är såå svårt att veta hur mycket man tål. =(


ja ja men nu e det över!

pratade precis med sys,dom kommer förbi senare idag med lite kläder till oss=)

o så ska dom nog va med oss o grilla lite! alltid lika trevligt med besök..


kram // tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards