Mitt Allt

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Tarja Holstikko - 11 februari 2011 08:09

Nu känns det som våren är väldigt långt borta, nu får det väl sluta o snöa!

helt sjukt, jag hör en fågel kvittra! stackare,den måste frysa ihjäl nu.. brr den längtar nog efter våren.


Igår så fyllde ju jag år,,

pappa kom hit med ärtsoppa och ungspannkaka,bara för att jag fyllde =)

dom är då för goa mina föräldrar!! har lite kvar idag så jag o towa får äta det till lunch!


Gubben o towa kom hem med en jättefin bukett med blommor=)

 och fika=)

så vi hade lite mys pys iallafall, fast vi ska fira både mig o stefan den 18feb.


 

här är två bilder på buketten!!!!

visst är den vacker =)

 

Maya är fortfarande sjuk:(

så det blidde inget jobb för min del idag,fn nu har vi då haft otur,,hoppas jag kommer iväg dit imorgon..vill tjäna lite slantar=)


Här kommer bilder på min underbara familj!

  Vi börjar med den minsta Majso som jag oxå kallar henne för! (kärt barn har många namn)

  Yrvädret TOwa, underbara lilla busunge!!

 

sen så har vi min stora prinsessa, som tyvärr inte gillar va med på kort.. lav yo!!

 

Och sist o absolut inte minst =)

min egna lilla "foppa" he he

Loove you!!

Det Här var min underbara lilla familj!

ÄLSKAR ER ALLIHOPA SÅÅ MYCKET!!
DET GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR MYCKET!

        

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards