Mitt Allt

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Tarja Holstikko - 10 februari 2011 14:30

Har tråkigt så jag skriver väl lite här igen,

Gubben o Towa drog till stan för att köpa nåt till mig, hoppas bara jag inte får en stekpanna! =)

han den där gubben har dålig fantasi..

så jag passade på att beställa lite fika av dom, få se om jag får nåt, annars får jag väl åka ner till bruket o handla nåt gott.. jag fyller juy faktiskt år idag, fast vi ska fira den 18feb, men men.


Fattar inte vad det är med Maya. Hon kräktes ju bara en gång inatt o när hon bajsade så var det löst,, men inget mer idag.

Hög feber har hon

men hon har ätit välling o lite ungspannkaka o behållt allt.

Så rinner det ju i näsan, så det verkar som om hon fått en TREDJE förkylning =(

Men jag vet ju inte va det är, är ju faktiskt ingen doktor..


Imorgon blir ju svärmor 60år,, o vi kan inte fira henne =(

men hon lovade att komma med lite smörgåstårta! mummss

 ikväll hade jag tänkt att jag skulle mysa lite med film o så, men man får väl se om det går nu när Majsan blivit sjuk..


Kram kram

Av Tarja Holstikko - 10 februari 2011 08:04

I dag så är det min födelsedag..


  

men tyvärr så blir den nog inte så rolig

vaknade inatt av att Maya spydde,

så då var det dags för den roliga magsjukan =(

ååå va gringa jag blir.. inte många dagar vi fått vara friska.


 o du anna är nog synsk..

helt sjukt att hon fick magsjuka

när vi bara några timmar tidigare pratade om det!


Men men jag får göra det bästa av situationen..

Nu så sover hon sött i vagnen iallafall..

min lilla stumpa.


Var på yoga igår, så skönt det var, men min höft är fortfarande sne... måste ta ännu en sväng o fixa till den.

ha det så bra idag alla!

kram

 

// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards