Mitt Allt

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Tarja Holstikko - 7 februari 2011 08:46

Sitter här på sexbovägen o dricker kaffe o äter en smörgås. Tjejorna är i skolan /dagis.. så jag passar på att va här en stund med Maya.


Snart är Mathildas rum klart! jag hjälpte gubben att tapetsera igår, först så gick det sisådär, men sen så gick det! många par kan ju inte tapetsera ihop.. och jag förstår dom! =)

Kollade på garderob till hennes rum på ikea, fy attans va dyrt det är! men hon behöver ju en.


Igår så var vi ute på sjön hela em, fy sjutton va skönt det var! passade på  och grilla korv, nästa gång ska ingen engångs grill användas Tiina! he bli riktig ved!!


Idag så händer det inte så värst mycket, Mathilda ska på ridning, så jag o dom små får väl göra nåt, blir väl bara att va hemma o gosa.


Jo föressten, nu så har vi fått sova på nätterna! guu så skönt!! hoppas det håller i sig!!!


Måste hem o kolla posten om min jacka har kommit! nu har det gått ett tag... jäklar om dom slarvat bort paketet!!!


Ha en fortsatt skön måndag!! kram

//Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards