Mitt Allt

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Tarja Holstikko - 1 februari 2011 12:36

Känns skit skönt i ryggen nu, vart en sväng till lassbo o fixa till den. så hoppas jag inte har ont i natt.

Hoppas Malin  inte längre behöver ha ont!


Små tjejorna är fortfarande sjuka, men det går åt rätt håll . Kom på idag att jag fått en ny bästis o hon heter KAFFE... behöver henne när jag inte sover så mycket på nätterna pga lilla Maya,alltså på dagarna behöver jag henne =) annars så skulle jag nog somna bums!

Och så var det Tisadg igen:

Har gått ner 1kg så nu e vikten på 64kg snart är jag imål =)


Måste ta och väcka min lilla Maya för Mathilda ska hämtas från skolan, är såå jädrans tråkigt att behöva väcka henne, nu när hon äntligen sover,,men men vad gör man. Ibland så har min pappa fått hämta henne, men idag så är ju han inte hemma, den här tiden =(

bye bye!

// TArja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards