Mitt Allt

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Tarja Holstikko - 16 januari 2011 10:08

och lilla jag är hur trött och slut som helst

fyy fn vad det tar på en att inte få sova på nätterna

Majsan håller mig vaken hundraelva ggr om natten,sover så lätt, stutsar upp ur sängen bara av att hon vänder på sig, skit jobbigt är det...

så i morse så var det hur jobbigt som helst jag bara grät o grät ville bara gå och gräva ner mig, så jäkulst jobbigt.Det tar ut sin rätt när man inte får sova, ok skulle det va om det hände då o då .. men nu har det typ varit varenda natt =(


Och så hade jag en helg i stockholm,så man ville bara komma hem och få vila ut, men men man får inte jämt som man vill =(


I fredags när vi kom till stockholm så höll kursen på ända till 17:40, så det var lite långt, när man klev upp 03:45

Kursen var då givande, fick många svar på frågor och så många bra tips på träning matvanor osv..

Många har frågat mig om vad man gör om man bara går ner och ner för mycket.. fick svaret på denna fråga:


Det är väldigt några som blir "underviktiga"

kroppen har en så kallad termostat,den vet när den är typ färdig med vikten.

Oftast dom som gått ner för mycket äter för lite osv

så blir dom anorektiker..

Håller man sig till alla mål om dagen och inte slutar äta så ska allt gå bra.


På kvällen var det meningen att vi skulle ut och ta ett glas, men vi var väldigt trötta, så vi stannade hemma hos Kajsa och åt jätte god mat och tog nått glas.

Vi åt founde

Lamm , och nåt annat nötkött, grönsaker och fy attans va gott det var!!! så nu ska jag nog ta och beställa en grejs!!


Helt underbart att få träffa alla tjejorna igen,alla hade blivit sååå fina =)


Lördagen bjöd på shopping =)

Två kjolar , en klänning och en kofta  och ett par nike mysbrallor blev det för min del =)

Märkte nu att jag drar 38_40 i stl =) hi hi

så kul att handla kläder när det finns så mycket som passar!!

och så passade jag på att handla lite till tjejorna.

Hade det väldigt trevligt i storstan!

längtar till sommaren ,så då får jag förhoppningsvis besök av kajsa och hennes dotter=)


När vi väl hade stressat oss till tåget"therese skulle hjälpa mig o komma på rätt tåg hem" så var tåget inställt.. fyy va arg jag blev!!!

 men men vad gör man =(

 fick ta ett senare tåg hem, fick iallafall sitta i klass 1 och som kompensation fick jag matbiljetter för för 100kr


Jag kom på rätt tåg iallafall, så nu kan jag åka själv He he lilla lant tjejen har ju aldrig åkt tåg helt själv..

'

Så detblevett riktigt äventyr för mig, åkte både taxi tunnelbana och buss =)

det där med buss var ju år och dar sen!

nee ni nu måste jag fixa till mig lite malin o gänget kommer och hälsar på lite!!

 och föressten så måste jag tacka min underbara syster som ställt upp här hemma, med allt när jag inte fanns till hands!! tack love you!   


Och så klart min svärmor som hjälpt oss! du e bäst   


Kram till er alla

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards